Saturday, June 26, 2010

Mencari pelangi kehidupan..

REUNION BERSAMA KAWAN-KAWAN SEKOLAH RENDAH..TIDAK SANGKA PERSAHABATAN KITA SUDAH MENJANGKAU HAMPIR 15 TAHUN KAN..DARI DARJAH 1 HINGGA SEKARANG...

Dari Nu'man bin Basyir r.a.,Rasulullah s.a.w bersabda..

"Perumpamaan persaudaraan kaum muslimin dalam cinta kasih sayang di antara mereka adalah seumpama satu tubuh.Apabila satu anggota tubuh sakit maka mengakibatkan seluruh tubuh menjadi demam dan tidak bisa tidur." (Hadis Riwayat Muslim)




Ini Ruzz..Sekarang sudah bekerja dan bakal menjadi pelajar PJJ di UiTM..Waktu sekolah kecil-kecil dulu selalu buli orang..Ada saja nak gaduh..tapi sekarang tak dah kan..hehe



Ini Ella..Belajar di UNISEL..Dulu selalu pergi sekolah naik basikal dengan dia,main hoki satu team..hehe


Ini saya..Budak kecil yang selalu disumbat dalam raga motor nak ke sekolah..hehe

Di padang polo...Menikmati keindahan petang


Waktu makan selepas penat bermain bowling..

Kami bertiga!!


“Teman yang paling baik adalah apabila kamu melihat wajahnya, kamu teringat akan Allah, mendengar kata-katanya menambahkan ilmu agama, melihat gerak-gerinya teringat mati.”

3 comments:

PEJUANG KESENIAN EXTREME on June 26, 2010 at 2:51 PM said...

Macam mana saya boleh x tau pasal hal ni..
kan kita satu kelas dulu masa darjah satu...
(Padahal x kenal pun)..hihi
salam perkenalan..

Indahnya Hidup Bersama Ilahi.. on June 28, 2010 at 7:40 PM said...

Oho ye ke?Tak tahu pun..huhuu..
Salam perkenalan~

LAILA on December 21, 2010 at 1:28 AM said...

bru perasan ade entri pasal kite ...sweet!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

About

Site Info

Text


Indahnya Hidup Bersama Ilahi Copyright © 2009 Template is Designed by Islamic Wallpers